Wiemy, ile miasto wydało na Dni Międzyrzeca

Urząd Miasta oficjalnie podał kwotę, którą miasto wydało na organizację Dni Międzyrzeca. Koszt wielkiej imprezy, która odbyła się 20 czerwca na Międzyrzeckich Jeziorkach to 127 928,87 zł, koncert samej gwiazdy wieczoru wyniósł 42 tys. zł, a poszczególne wydatki przedstawiają się następująco:

  1. Koszty związane z przygotowaniem oraz posprzątaniem terenu – 4981,67 zł
  2. Koszty oprysku przed komarami, kleszczami i innymi insektami – 1143, 90 zł
  3. Koszt wynajmu sceny i oświetlenia – 24 865,07 zł
  4. Koszt nagłośnienia – 6396 zł
  5. Kwota przekazana na wynagrodzenia dla artystów: zespół Wilki – 42 000 zł, Zespół Black Orange – 1402 zł, DJ – 1168 zł
  6. Koszty wynajmu namiotów, cateringu – poczęstunku i innych – 1890 zł
  7. Koszty związane z zapewnieniem ochrony – 5000 zł
  8. Koszty zabezpieczenia medycznego – 1000 zł
  9. Koszty ogni sztucznych – 5000 zł

Czy 128 tys. zł na tak małe miasto to kwota niezbyt wygórowana na jednorazową promocję? I tutaj pojawia się kolejne pytanie – jakie korzyści przyniosła impreza dla miasta? Było to zwyczajne widowisko rozrywkowe dla mieszkańców, które owszem jest konieczne, ale czy koszty na jednorazową rozrywkę nie są zbyt wysokie? Można by te niespełna 130 tys. rozplanować i wydać w bardziej przemyślany sposób, z większym pożytkiem, promując przy tym kulturę wyższą czy edukację.  Edukacja – edukacją, kultura – kulturą, niestety jednak priorytetem są zbliżające się wybory samorządowe.

Author: Redakcja

email: duchwschodu@gmail.com tel: 519-529-144

1 thought on “Wiemy, ile miasto wydało na Dni Międzyrzeca

  1. Sprostowanie!
    Wydatki, które opublikowaliście Państwo w 9 punktach nie daja kwoty 127.928,87 zł!!!
    Poniżej przedstawiam wszystkie koszty dwudniowej imprezy pn. „Dni Miedzyrzeca”, w której uczestniczyło i bawiło się ok. 6000 osób.
    1. koszty związane z przygotowaniem oraz posprzątaniem terenu (jednorazowe)- 4.981,67 zł,
    2. koszty oprysku przed komarami, kleszczami i innymi insektami – 1.143,90 zł,
    3. koszt wynajmu sceny i oświetlenia – 24.865,07 zł,
    4. koszt nagłosnienia – 6.396,00 zł,
    5. kwota na wynagrodzenia dla artystów: Wilki – 42.000,00 zł, zespół Black Orange – 1.402,00 zł, DJ ZISA – 1.168,00 zł,
    6. koszty wynajmu namiotów, cateringu – 1.890,00 zł,
    7. koszty związane z zapewnieniem ochrony – 5.000,00 zł,
    8. koszty zabezpieczenia medycznego – 1.000,00 zł,
    9. koszty ogni sztucznych – 5.000,00 zł,
    10. koszty agregatu i paliwa – 1.149,40 zł,
    11. koszty wynajmu kabin sanitarnych – 1.158,54 zł,
    12. koszty projekcji filmów – 4.797,00 zł,
    13. koszty ZAIKSU – 3.075,00 zł,
    14. koszty wynajmu płotków i garderób – 3.000,00 zł,
    15. koszty wynajmu dmuchanych zamków – 7.000,00 zł,
    16. koszt materiałów reklamowych – 1.135,29 zł,
    17. koszt umów o dzieło dla 7 osób – 854,00 zł,
    18. koszt animatorów dobrej zabawy dla dzieci – 1.168,00 zł,
    19. koszt organizacji zawodów sportowych (strongman) – 9.745,00 zł.

    Razem koszt imprezy – 127.928,87. Teraz się zgadza 🙂

    Nadmienic pragnę, że tegoroczne „Dni Międzyrzeca” wsparli finansowo nasi sponsorzy DR GERARD, WIPASZ, FURORA LIQUID SYSTEM, HOTEL HESPERUS, BANK SPÓŁDZIELCZY kwota – 27.750,00 zł.

    Zatem badzmy precyzyjni: 127.928,87 zł (koszt ogólny dwudniowej imprezy z wieloma atrakcjami) – 27.750 zł(kwota przekazana przez sponsorów) = 100.178,87 zł (koszt poniesiony przez Miasto Międzyrzec Podlaski)

    pozdrawiam serdecznie
    dyrektor MOK
    Andrzej Marciniuk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.